czwartek, 31 października 2013

Notka - zawieszę

Hejka muszę was poinformować , że zawieszę/usunę w sobotę/niedzielę bloga jeśli nie pojawią się komentarze. 
Dla kogo ja to piszę ? Dla siebie ? No uwierzcie mi , że nie. Kiedy widzę wasze komentarze uśmiech pojawia mi się na twarzy to jest naprawdę miłe. Inspirujecie mnie do pracy. Co z tego , że
jest prawie1600 wyświetleń
ja nie wiem czy wam się podobało czy nie. 
I jestem w kropce napisać czy nie napisać.
Kiedy nie dodawałam rozdziału przez miesiąc był bulwers w komentarzach.
No przepraszam ale po miesiącu do-piero jest was stać na jeden komentarz. 
Zaczynam wątpić , że kto kol-wiek chcę abym pisała dalej.
Więc pewnie usunę bloga i zapomnimy o wszystkim.
Skoro tego chcecie. 

To tyle więc czekam na komentarze POD ROZDZIAŁEM (pewnie się nie pojawią ale warto wierzyć)
No to do kiedyś o ile ten blog przetrwa.

4 komentarze:

  1. nie rób tego plisss kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to kocham nie zawieszaj ja co dzinnie wchodze i patrze czy dodałas wybacz nam po prostu mamy lenia w dupie heh ale pomysl sobie tak ze skoro jest 1600 wyswietlen to to musi sie podobac bo inaczej by nie czytali. jeszcze raz błagam nie rób tego

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz daleej proszeeeeeeeeeee.! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. prosze pisz dalej kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń